BELI KOMPUTER RIBA DI APR ELECTRONIC SERVICES

BELI KOMPUTER RIBA DI APR ELECTRONIC SERVICES | Salam. Zaman sekarang nih, penggunaan komputer riba sangat diperlukan tak kira siapa pun korang, lagi lagi kalau korang ni student, memang perlu sangat komputer riba. Blogger macam Uyul nih lagi lahh kena ada komputer riba. Kalau takde komputer riba, macam mana nak update blog ye tak? Komputer riba ni senang sikit kalau nak ke mana mana, angkut je bag laptop tuh. Dapat power supply dah boleh dah guna untuk berblogging. Korang nak tahu tak yang korang boleh beli komputer riba di APR Electronic Services yang terletak di Petaling Jaya, Selangor.



APR ELECTRONIC SERVICES

APR Electronic Services Sdn. Bhd. (APRES) mula beroperasi di Malaysia pada bulan Januari 2000. APRES adalah anak syarikat APR Capital Holding dan kini merupakan salah satu daripada syarikat peranti elektronik terbesar di Malaysia. APR Electronic Services menyediakan perkhidmatan kepada pelbagai pelanggan seluruh Malaysia, Singapura, Thailand, Indonesia, Filipina dan juga India. APRES juga dalam kerjasama dengan penjual dan pengedar untuk memenuhi keperluan pelanggan mereka. Matlamat utama APRES adalah untuk menyediakan satu penyelesaian IT pada harga yang berpatutan, membekalkan apa yang penting kepada pelanggan dan rakan kongsi.


SERVIS YANG DITAWARKAN

APR Electronic Services juga merupakan pengedar atau peruncit komputer baru dan terpakai. Perkhidmatan lain yang disediakan adalah perkhidmatan pembaikan, penyelesaian rangkaian, penyediaan internet dan penyewaan komputer. APRES menjual komputer riba dan komputer riba terpakai yang berkualiti pada harga yang berpatutan. Aksesori IT seperti pencetak, GPS, antivirus juga boleh didapati di APR Electronic Services.




Dengan kerjasama dengan salah satu kolej teknikal dan pusat pembaikan yang terbesar di China, APRES bukan sahaja menjual bahagian pengganti tetapi menyediakan khidmat memperbaiki juga. APRES mempunyai pasukan juruteknik komputer riba yang terlatih dan diperakui untuk membaiki komputer riba dan notebook seperti jenama Asus, HP, Acer, Dell, Toshiba dan banyak lagi.


KELEBIHAN APR ELECTRONIC SERVICES

Antara kelebihan APR Electronic Services adalah mereka mempunyai makmal yang besar untuk kerja kerja pembaikan. Mereka juga telah menghantar beberapa pekerja sepenuh masa ke China untuk belajar, mengamalkan kemahiran memperbaiki alat elektonik tersebut. Setiap produk yang dijual juga dikawal oleh QC Department dan setiap tempahan akan tiba di tangan pembeli seawal 7 ke 14 hari. APRES juga merupakan satu satunya syarikat elektronik  di Malaysia yang menyediakan perkhidmatan pinjaman sementara peranti kepada para pelanggan apabila peranti mereka dibaiki atau tuntutan waranti.






SETUP MAKMAL KOMPUTER UNTUK SEKOLAH ANTARABANGSA DAN PUSAT LATIHAN



APR ELECTRONIC SERVICES IN MAGAZINE & NEWSPAPER


APR Electronic Services juga telah dapat liputan di dada akhbar, The Star.


Antara brand yang boleh korang dapati di APR Electronic Services adalah seperti HP, Dell, Apple, MSi, Lenovo, Acer, Asus dan etc.



FEEDBACK CUSTOMER


Korang boleh ke website https://apr-es.com/ untuk maklumat tentang harga yang ditawarkan. Korang boleh juga walkin terus ke alamat di bawah:

6, Jalan PJU3/40, Sunway Damansara, 47810 Petaling Jaya, Selangor

Contact: +603-7885 0805
Email: info@apr-es.com


BERITA BAIK UNTUK PENGEDAR ATAU DROPSHIPPER!

Pengedar atau dropshipper di seluruh Malaysia boleh menjana pendapatan sampingan tanpa modal dan latihan akan diberikan oleh pihak APRES. Untuk maklumat lanjut, boleh hubungi John di talian 0163338387 atau Shu Pei di talian 0192801565.



2 ulasan:

  1. nanti bila laptop ni dah nak dikembalikan kepada utm, rasa nak beli laptop baru juga...

    BalasPadam
  2. Internet shopping offers you a plenty item choices to browse. You can move from one store to anther effectively to pick your ideal items without investing a lot of energy for it. Europa-Road

    BalasPadam

DISCLAIMER: Comments are welcomed. However, noted that, tasteless and insulting comments may be deleted. Any personal remarks and attacks may be deleted. The same holds true for off-topic comment. Any comments that reek of link spam or marketing messages will be deleted.

I am not responsible for the content in comments other than those made by me, or in blogs, or other online content that I may link to.

Dikuasakan oleh Blogger.