PRIME BUST CREAM BOLEH ANJALKAN ASET WANITA ANDA

PRIME BUST CREAM BOLEH ANJALKAN ASET WANITA ANDA | Salam. Hai semua apa khabar? Di harapkan rakan rakan semua dalam lindungan Allah Taala hendakNya. So topik Uyul kali nih agak menonjol sikit ehh, yela tak biasa tau nak buat entri pasal aset wanita. Kehkehkeh. So readers lelaki pun boleh je baca, mana tahu tergerak hati nak belikan untuk para isteri. Well, setiap wanita confirmlah obses nak cantik dan memiliki payudara yang anjal, montok dan padat itu satu impian. Banyak sebab kenapa payudara wanita boleh kendur. Namun, Prime Bust Cream boleh anjalkan aset wanita anda semudah ABC. Nak tahu apa sebab payudara boleh kendur?




5 SEBAB PAYUDARA BOLEH KENDUR

1. PEMILIHAN SAIZ BRA YANG SALAH
Pemilihan saiz bra yang salah merupakan salah satu sebab payudara boleh mengendur. Hal ini yang demikian, kalau kita pakai bra yang terlalu kecil, ianya akan mengecikkan payudara dan kadang kala akan menyebabkan kesakitann. Namun, memakai bra yang terlalu besar menyebabkan payudara kita menjadi kendur. So korang, sila pilih bra yang bersesuaian dan tips paling bagus tukar bra korang setiap 6 bulan sekali.



2. PERUBAHAN BERAT BADAN DAN OBESITI
Macam mana perubahan berat badan dan obesiti akan menyebabkan payudara menjadi kendur? Okay, macam nih. Bila kita gemok, seluruh tubuh badan kita termasuk segala aset kita pun akan gemok sekali. Eh kamon takkan nak gemok tang perut je, lengan tak gemok ke? Pipi of course lah akan membolat sekali. Haaa begitu jugak dengan payudara. So, bila kita on diet dan lakukan senaman untuk kurus, tak semestinya payudara akan anjal kembali melainkan kita mengamalkan senaman yang betul. Get it?


3. MELAHIRKAN DAN MENYUSUKAN ANAK
Of course babe, melahirkan dan menyusukan anak akan menyebabkan payudara wanita menjadi kendur. Kita sebagai wanita akan mengalami situasi sebegini. Ianya disebabkan kelenjar susu yang membesar untuk menghasilkan susu. Haaaa jangan lahh risau kalau korang yang baru melahirkan anak tuh tengok perubahan macam nih dekat payudara korang. Its normal. And harus diingat, susu ibu banyak khasiat dia.


4. TIDUR DALAM KEADAAN MENGIRING
Posisi tidur juga memainkan peranan dalam keanjalan payudara. Rupanya baru Uyul tahu, tidur mengiring pun menjadi sebab payudara menjadi kendur. Melalui pembacaan di internet, apabila kita tidur mengiring, tak ada yang menyangga payudara kita. And ofcourse masa tidur kena bukak bra ye kakak adik sekalian. Lain bila kita tidur terlentang, payudara kita akan disangga oleh tubuh.


5. KURANG NUTRISI DALAM BADAN UNTUK IBU MENGANDUNG
Antara penyebab lain payudara kendur adalah kurang nutrisi terutama sekali protein dalam badan khasnya untuk ibu ibu yang mengandung. Nutrisi nutrisi ini sangat diperlukan oleh tubuh badan si ibu terutama sekali payudara untuk menghasilkan susu yang mencukupi. Haa so, kena lah dapatkan nutrisi yang cukup ya ibu ibu sekalian.





PRIME BUST CREAM PENYELESAIANNYA
So korang dah tahu kan kenapa payudara kita boleh kendur, tidak anjal dan tak mantoppp!! Banyak cara untuk dapatkan kembali keanjalan payudara korang selain daripada melalukan senaman. Haaa ini lahh nih Uyul nak kenalkan satu produk khas kat korang. Pernah dengar tak Prime Bust Cream? 



  • Prime Bust Cream adalah krim semulajadi yang boleh membantu membesarkan, menganjalkan serta mencantikkan bentuk payudara wanita semudah ABC.
  • Kesan boleh dirasa seawal 3 hingha 7 hari (denyutan lembut disekitar payudara) dan yang pasti bau epal dia sangat-sangat wangi.
  • Untuk kesan pembesaran dan penganjalan yang kekal digalakkan untuk menggunakan 3 botol Prime Bust Cream.
  • Produk Prime Burst Cream  bukan sahaja dikenali di Malaysia, malah semakin dikenali pasaran luar negara.
  • Prime Burst Cream telah disahkan oleh KKM anda tidak perlu ragu-ragu untuk menggunakannya.
  • Prime Burst Cream juga telah menjadi  kegilaan para model terkenal seperti Lisaa Pinelle dan Holly Wolf.




CARA PENGGUNAAN PRIME BUST CREAM


Cara menggunakan Prime Bust Cream sangat mudah. Ikuti 6 langkah mudah menggunakan Prime Bust Cream seperti tertera:
  1. Mulakan dengan sapuan lembut secara menyeluruh di seluruh kawasan payudara anda (Termasuk daripada otot tepi, kiri dan kanan dan daripada atas bahagian menghala ke bahu.
  2. Mulakan dengan urutan secara menekan lembut dan menarik otot-oto yang disebut ke atas.
  3. Pastikan urutan tarik menghala ke bahagian tengah payudara anda.
  4. Urutan secara membulat (lawan arah jam) di atas centre payudara anda atau lebih dikenali sebagai circular motion.
  5. Ulang urutan di bahagian sebelah lagi payudara.
  6. Teruskan urutan selama 3 ke 5 minit untuk setiap belah payudara anda.
NOTA:
  • Penggunaan sebanyak 2 kali sehari (pagi dan malam) dan dan selepas mandi.
  • Dilarang memakai semasa period hari pertama hingga ke 4 atas sebab hormon tidak stabil dan boleh pakai pada hari ke-5.

TESTIMONIAL PENGGUNA
Berikut adalah antara testimoni pengguna yang telah menggunakan Prime Bust Cream. Kesan boleh didapati dalam masa 7 hari gaissssss. Haaa apa lagi, jom lah dapatkan Prim Bust Cream!





JOM DAPATKAN PRIME BUST CREAM

Jom dapatkan Prime Bust Cream sekarang! Korang boleh ke Facebook Beauty Cosmetic atau ke Instagram @pbc_hq untuk keterangan lanjut.


9 ulasan:

  1. wah..terbaiklah cream ni yul..

    BalasPadam
  2. memang best produk ni...mantap dan anjal uolsss

    BalasPadam
  3. Kena ubah cara tidur lepas atau langkah bijak beli jew lah prime bust cream kan ;)

    BalasPadam
  4. alamak.. cara tidur pun main peranan dan meninggalkan kesan gak ek.. baru tau ni.. thank you for this great info.. huhu

    BalasPadam
  5. tidur mengiring tak boleh meyebabkan ke?? baru tahu ni...tpi tidur mengiring kanan paling sesuai dalam kajian kesihatan dan sunnah Rasulullah.

    BalasPadam
  6. Fuhhh ! Memang terbaik, memang betul sebab-sebabnya tuh, setuju sangat woi !

    Ok, PBC ni pon memang membantuu, kan.............

    BalasPadam
  7. assalamualaikum uyul...wow !! mmg terbaik la...
    ** Mama Maszull

    BalasPadam

DISCLAIMER: Comments are welcomed. However, noted that, tasteless and insulting comments may be deleted. Any personal remarks and attacks may be deleted. The same holds true for off-topic comment. Any comments that reek of link spam or marketing messages will be deleted.

I am not responsible for the content in comments other than those made by me, or in blogs, or other online content that I may link to.

Dikuasakan oleh Blogger.