MENANG CONTEST REVIEW SEO DARI ZEETA

MENANG CONTEST REVIEW SEO DARI ZEETA | Salam. Hai selamat pagi semua! Bulan lepas Uyul ada join satu contest anjuran Zeeta Pakar Mawar. Contest tersebut telah berlangsung dari 10 Ogos hingga 10 September. Alhamdullillahhhhhh tak sangka Uyul menang Contest Review SEO dari Zeeta. Syukur syukur syukur! Entri yang menang tuh korang boleh baca dekat http://www.uyulrosli.com/2017/08/rose-face-serum-zeeta-cara-hilangkan.html.



3 Pemenang Utama telah dipilih berdasarkan kedudukan entri yang paling tinggi  di muka PERTAMA enjin carian Google dengan kata kunci ROSE FACE SERUM ZEETA. Carian telah dibuat dengan Google.com menggunakan private browsing. Manakala tempat ke 4 hingga ke 7 akan dipilih berdasarkan artikel yang kreatif dan menarik. Berikut antara hadiah yang telah dimenangi oleh para pemenang:

  • 1st Prize: WANG TUNAI RM1000
  • 2nd Prize: WANG TUNAI RM500
  • 3rd Prize: WANG TUNAI RM300
  • 4th - 7th Prize: WANG TUNAI RM50

Untuk contest kali ini, Uyul telah menang tempat kedua. Allahu syukur sangat sangat. Dapat hadiah RM500 tuh. Yayyyy! Seronokk sangat sangat sampai tak terkata. Masa tahu Uyul menang, menjerit Uyul kat office. Hehehe.


Dikesempatan ini, Uyul nak ucapkan ribuan terima kasih kepada pihak Zeeta kerana menganjurkan contest sebegini. Semoga pihak Zeeta akan terus maju di masa akan datang. Selain dapat apply apa yang Uyul belajar dengan sifu AFBdotmy tentang entri SEO, secara tak langsung contest sebegini telah naikkan lagi momentum Uyul untuk terus menulis sebagai blogger yang boleh bagi inspirasi dekat orang lain. Alhamdullillah.

Syukur, satu lagi achievement blog www.uyulrosli.com. Tahun ini sahaja Uyul dah menang Contest Blogger sebanyak 2 kali dengan hadiah berupa wang tunai RM500. Boleh baca dekat entri http://www.uyulrosli.com/2017/07/menang-wang-tunai-rm500-blogger-contest.html.


So hadiah kali ini nak buat apa? Yang lepas Uyul topup modal beli lens kamera. Kali ini Uyul nak bayar duit kereta laaaaaa apa lagi. Dah ada WUR kena lahhhh duit ke WUR je hahahaha. Tatau apa WUR? Boleh baca dekat entri ini http://www.uyulrosli.com/2017/09/genap-3-tahun-dari-rm5-ke-rm50-seminggu.html. Ehh  macam banyak pulak backlink entri korang kena baca kan? Hahahahah. Sila lahh baca! Masheshhhhhhh! 

16 ulasan:

DISCLAIMER: Comments are welcomed. However, noted that, tasteless and insulting comments may be deleted. Any personal remarks and attacks may be deleted. The same holds true for off-topic comment. Any comments that reek of link spam or marketing messages will be deleted.

I am not responsible for the content in comments other than those made by me, or in blogs, or other online content that I may link to.

Dikuasakan oleh Blogger.