GKERJAYA.COM | LANGKAH MUDAH GRADUAN CARI KERJA

GKERJAYA.COM | LANGKAH MUDAH GRADUAN CARI KERJA. Salam. Sudah graduasi tapi masih buntu belum bekerja? Jiran sebelah rumah kecoh betul kita masih tak dapat kerja bersesuaian? Tak tahu mana nak cari kerja kosong? Dah lama cari iklan cari kerja, tapi belum temui yang bersesuaian? Nahh. Di sini ada solusinya.


APA ITU GKERJAYA.COM?
Gkerjaya.com merupakan laman sesawang yang mudah untuk diakses oleh graduan yang mahu mencari pekerjaan. Interfacenya yang memudahkan pencarian kerja dan sentiasa dikemaskini membantu para graduan untuk meneroka peluang kerja yang bersesuaian dengan kelayakan mereka. Laman sesawang ini penuh dengan segala informasi tentang jawatan jawatan kosong terkini.





MENGAPA PERLU KE GKERJAYA.COM?
Jika dahulu, kita perlu membeli surat khabar dan mencari kerja kosong melalui iklan di surat khabar, kini tidak lagi. Hanya perlu klik dihujung jari anda sahaja, segala maklumat boleh diperolehi dengan mudah. Bahkan juga, di gkerjaya.com terdapat pelbagai tips kerjaya diberikan, antaranya:
  1. Panduan bina kabel dalam Linkedlin.
  2. Panduan permohonan kerja melalui email.
  3. Panduan permohonan kerja melalui SPA dengan betul.
  4. Tips penulisan resume dan lain lain lagi.

Klik sini >>>>> https://gkerjaya.com/category/tips-kerjaya/ untuk panduan lain.


SIAPA PATUT FOLLOW WEBSITE GKERJAYA.COM?
  1. Mereka yang sedang mencari jawatan kosong tidak kira sektor kerajaan mahupun swasta.
  2. Mereka yang ingin menukar kerjaya sedia ada kepada yang lebih baik.
  3. Lepasan SPM/Diploma/Ijazah/Phd dan lain lain.

JOM BINA KERJAYA DENGAN GKERJAYA.COM
Email: contact@gkerjaya.com

8 ulasan:

DISCLAIMER: Comments are welcomed. However, noted that, tasteless and insulting comments may be deleted. Any personal remarks and attacks may be deleted. The same holds true for off-topic comment. Any comments that reek of link spam or marketing messages will be deleted.

I am not responsible for the content in comments other than those made by me, or in blogs, or other online content that I may link to.

Dikuasakan oleh Blogger.