KEKAL CANTIK DENGAN KITSUI KOREAN WHITIE DAN KITSUI GENERATION 3 COLLA


KEKAL CANTIK DENGAN KITSUI KOREAN WHITIE DAN KITSUI GENERATION 3 COLLA | Salam. Siapa je tak nak cantik? Semua orang kalau boleh nak kekal cantik tidak dimamah usia. Sesuai sangatlah dengan Personal Branding Uyul Cantik, ofcourse lah Uyul pun nak cantik. Lagilah kan usia nak ke angka 30an nih, memang risau betul kalau ada jerawat tumbuh melata nih. Haihhh. Itu belum lagi cerita jeragat, cerita kulit kedutnya lagi. Tak perlu risau! Uyul dah temui cara baru untuk sentiasa cantik menawan rupawan. Jom kekal cantik dengan Kitsui Korean Whitie dan Kitsui Generation 3 Colla. Ayuh kita tengok apa benefit yang korang akan dapat bila consume supplement daripada Kitsui Malaysia ini.


Basically, ada yang kata cantik nih bila kita kurus, bila kita putih. Tapi Uyul macam tak berapa setuju dengan statement begini. Sebabnya bagi Uyul nih, nak cantik kena luaran dan dalaman. Kena sihat luar dan dalam. Kalau dapat kulit wajah yang tak tumbuh jerawat pun dah kira cantik dah bagi Uyul. Flawless gituuu. Bukan apa, bila kita tak banyak masalah kulit wajah, kita tak perlu nak heavy makeup pun. Bersiap pun tak ambil masa yang lama. Untuk mengatasi masalah masalah wajah, korang boleh try produk dari Kitsui.



Produk Kitsui ini merupakan produk keluaran Gemini Beauty Resources (M) dan pernah menang Super Health Brand Asia Pacifik. Produk ini telah diformulasikan dan dikilangkan di Jepun dan mempunyai kelulusan GMP. Produk dari Kitsui ini 100% semulajadi. Ianya berasaskan sayur-sayuran, buah-buahan dan kolagen dari ikan. Korang boleh amalkan tanpa rasa was was.


Tambahan lagi, kalau korang nak tahu, produk Kitsui bukan diperbuat daripada ubat dan tidak diklasifikan sebagai ubat. Produk ini tidak dapat membantu menyembuhkan sakit sakit kronik, ianya adalah makanan tambahan seharian kita. Produk Kitsui hanya membantu mengimbangi nutrisi yang diperlukan oleh tubuh badan kita. 

Kalau korang boleh lihat packaging Kitsui, tidak dinyatakan Nombor MAL kerana ianya bukan dikelaskan sebagai ubat. Namun produk Kitsui memiliki Nombor Rujukan dari Kementerian Kesihatan Malaysia dan dikategorikan sebagai makanan.



KITSUI KOREAN WHITIE


Kitsui Korean Whitie merupakan minuman Kolagen yang dirumus khas untuk memutihkan dan diformulasikan sebagai produk anti penuaan. Ianya sangat membantu dalam mengurangkan kedutan dan menganjalkan kulit wajah kita. Antara kandungan dalam Korean Whitie adalah Blueberry, Strawberry, Rassberry, Grape, Cranberyy, Plum, Camu Camu, Grape Seed, Acerola dan Marine Colagen.





KITSUI GENERATION 3 COLLA








Korang boleh tengok cara minum dan apa pendapat Uyul berkenaan dengan Kitsui Korean Whitie dan Kitsui Generation 3 Colla dalam video di bawah.



TIPS/PANTANG UNTUK CONSUME PRODUK KITSUI

1. Untuk masalah jerawat, sila pantang susu, makanan bergoreng dan kicap soya.
2. Elakkan pengambilan kafein sebab boleh mempercepatkan penuaan.
3. Elok berhenti ketika datang bulan kerana sistem penyerapan badan masih lemah.
4. Boleh jarakkan waktu pengambilan selama 5 jam jika ambil ubat dari hospital/klinik.
5. Boleh jarakkan 1 ke 2 jam pengambilan dengan produk Kitsui jika mengambil apa apa produk supplement atau jamu lain.
6. Sesuai diambil selepas kandungan bayi berusia 4 bulan ke atas untuk ibu mengandung atau menyusu.
7. Produk slimming atau detox tidak sesuai untuk ibu menyusu atau mengandung.
8. Amalkan minum air putih 2 ke 3 liter untuk kesan yang terbaik.
9. Jika mempunyai masalah kesihatan, sila rujuk doktor atau pakar kesihatan terlebih dahulu.
10. Produk yang mempunya Kolagen  tidak digalakkan dan tidak sesuai untuk pengguna yang mempunyai masalah alahan makanan lauit atau masalah kulut sensitif atau masalah resdung.
11. Boleh bancuhkan dengan air suam, air biasa atau air sejuk tapi perlu pastikan betul betul larut sebelum diminum.
12. Produk ini sesuai diambil selepas sarapan atau sebelum tidur.


JOM DAPATKAN PRODUK KITSUI SEKARANG!


Jenama Terunggul Di Hati Pengguna


3 ulasan:

  1. fuiyoooo makin cun la menantu ummi

    BalasPadam
  2. hai menantu tak jadi. frustlah firash macam ni. ex dia makin lawo..hehehehehe

    BalasPadam
  3. makin jelita la lepas ni kan

    BalasPadam

DISCLAIMER: Comments are welcomed. However, noted that, tasteless and insulting comments may be deleted. Any personal remarks and attacks may be deleted. The same holds true for off-topic comment. Any comments that reek of link spam or marketing messages will be deleted.

I am not responsible for the content in comments other than those made by me, or in blogs, or other online content that I may link to.

Dikuasakan oleh Blogger.