MYLEA FRECKLESS SERUM BOLEH SELESAIKAN MASALAH JERAGAT ANDA

MYLEA SERUM BOLEH SELESAIKAN MASALAH JERAGAT ANDA | Salam. Selain jerawat, masalah jeragat juga boleh menjejaskan tahap keyakinan diri kita sebagai wanita bekerjaya. 


  APA ITU JERAGAT?  
Jeragat merupakan bintik bintik hitam yang tumbuh dipermukaan kulit. Jeragat dalam bahasa saintifik merujuk kepada Melasma adalah tompok kehitaman pada kulit akibat daripada tindak balas sel kulit terhadap sinaran matahari. Semakin meningkat usia seseorang, kulit menjadi semakin sensitif. Jeragat ini terjadi apabila sinar UV merangsang sel kulit untuk menghasilkan Melanin. Fungsi Melanin adalah untuk mengawal sensitiviti sel kulit kita terhadap rangsangan UV. Sekiranya kulit kita sensitifm melanin yang dihasilkan secara berlebihan akan mengakibatkan kawasan kulit kita kelihatan gelap. Semakin luas kawasan yang sensitif, semakin banyak tompok hitam yang terhasil.


  KESAN JERAGAT  
Jeragat tidak membahayakan manusia tetapi ianya memberi kesan jangka panjang pada kulit kita. Sekiranya jeragat dibiarkan tanpa rawatan, ianya akan menjadi serius sehingga boleh menyebabkan kanser kulit. Jangan ambil mudah dengan masalah jeragat nih. Jerawat yang tidak dikawal akan menjadi lagi hitam dan berkerak. Kesannya kulit akan menjadi sangat kusam.


  MYLEA FRECKLESS SERUM BOLEH MENGATASI MASALAH JERAGAT  
Terdapat pelbagai cara untuk merawat masalah jeragat. Antara produk yang dapat mengatasi masalah jeragat adalah Mylea Freckless Serum.


Mylea Freckless Serum sememangnya dicipta untuk kulit yang mempunyai masalah jeragat. Pengguna hanya perlu sapu serum tersebut di permukaan kulit yang bermasalah. Tidak kira masalah jeragat lama atau pun yang baru boleh hilang.  Mylea Freckless Serum ini dicipta berasaskan air dan bahan asasnya dari sumber mineral dan sangat kaya dengan ekstrak tumbuhan dan buah buahan.


  KEBAIKAN MYLEA FRECKLESS SERUM  
>> Penawar nombor 1 masalah JERAGAT! <<
>> Mencegah jeragat daripada MEREBAK dan MENEBAL! <<
>> Membantu menghilangkan BINTIK HITAM di wajah! <<
>> MenCERAHkan warna kulit! <<
>> Membantu menghilangkan PARUT dan BEKAS JERAWAT! <<
>> Membantu mendapatkan TONA KULIT yang sekata! <<
>> Merawat KULIT KUSAM! <<
>> Mengawal masalah KULIT BERMINYAK! <<
>> Mengecilkan LIANG PORI! <<
>> Membantu anda mendapatkan KULIT IDAMAN dalam jangka masa CEPAT, BERKESAN & TANPA KESAN SAMPINGAN <<


  CARA PENGGUNAAN  
Cara penggunaannya hanya perlu picitkan sedikit Mylea Freckless Serum pada tapak tangan dan sapu pada bahagian kulit wajah yang mempunyai masalah seperti tertera di atas. Serum ini pekat dan tidak berminyak malah terus meresap ke dalam kulit wajah, so setitik Mylea Freckless Serum sudah memadai.



Disyorkan untuk memakai serum ini pada waktu pagi iaitu 10 ke 15 minit sebelum makeup dan pada waktu malam 10 ke 15 minit memakai krim malam. Sekiranya mahukan kesan yang lebih cepat, sapuan kerap sebanyak 2 kali sehari amat digalakkan.



  KANDUNGAN DI DALAM MYLEA FRECKLESS SERUM  
Aqua, Propylene Glycol, Unsaponifiable Olive Oil, Cetyl, Ceg Beeswax, Dimethicone, Cucumis Sativus Ekstrak, Citrus Medica Limonium Peel Extract, Symphytum Root Cell Extract (Phyto-celltec), Sodium Cocoamphoacetate, L-Gluthathione, Ascorbly Tetraisopalmitate P, Polyacrylamide and C13-14, Tocopherol Acetate, Arbutin, Isoparaffin and Laureth-7, Phenoxyethanol and Ethyloxyglycerin, Caprylyl Glycol and Ethyloxyglycerin.

APPROVED KKM (NOT160300607K) Clinically Proven



Harga HANYA RM90

INSTAGRAM: @mylea.official
FACEBOOK PAGE: Mylea Skincare Malaysia
WEBSITE: http://myleaskin.com/about-us/


ORDER SEKARANG!!!!
WhatsApp ke 017 777 8191 / 013 984 5104

8 ulasan:

  1. Info yg bagus utk org2 yg tercari2 penyelesaian utk jeragat. Jeragat ni di sebabkan keturunan ke uyul?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada yang kata keturunan kak. Tapi kalau ikutkan info, ianya terjadi disebabkan faktor tahap melanin pada kulit seseorang. :)

      Padam
  2. Serum dengan moisturiser, halus lagi particle serum dan lebih senang penetrate through kulit kita. Will consider to buy this ;)
    -----
    Jemput Datang Blog #TheRealBloggerMak

    BalasPadam
  3. huwaaaa i is berjeragat..tapi i fefeeling kulit anak mat saleh..

    - Hernee Nazir -

    BalasPadam
    Balasan
    1. heheheh. kannn. selalu yg kulit cerah nih laa kak ada jeragat. jom try mylea serum.

      Padam
  4. assalamualaikum uyul...yer la jeragat ni mmg kena jaga kalau x mmg akan melarat...
    ** Mama Maszull

    BalasPadam

DISCLAIMER: Comments are welcomed. However, noted that, tasteless and insulting comments may be deleted. Any personal remarks and attacks may be deleted. The same holds true for off-topic comment. Any comments that reek of link spam or marketing messages will be deleted.

I am not responsible for the content in comments other than those made by me, or in blogs, or other online content that I may link to.

Dikuasakan oleh Blogger.