10.10 SALES AURORA, PG JEWEL, PG GOLD MUSEUM & KBBM DI PG MALL

10.10 SALES AURORA, PG JEWEL, PG GOLD MUSEUM & KBBM DI PG MALL | Wahhhh! Ada sales lah sempena 10.10 esok. Korang yang suka online shopping tuh, tahu tak ada satu platform membeli belah dalam talian iaitu PG Mall. PG Mall ni HQ officenya terletak di Q Sentral. Ianya merupakan satu satu nya e-commerce website Malaysia setanding dengan e-commerce website antarabangsa. 



PGMall telah ditubuhkan sejak 2017 rupanya ya. Menyesal baru tahu. Uyul check dekat https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/, PGMall ni tangga ke 3 top di Malaysia. Yang bestnya, PGMall ni boleh shopping dengan semua jenis e-wallet dan payment gateway. Uyul rambang mata betul ek bila signup, duk skrol skrol fuhh sampai juling rasa. Yang buat Uyul tak senang duduk bila tengok sales yang di tawarkan sempena 10.10 esok! Jom tengok apa ada! Kot korang nak shopping juga. Tak perlu beratur guys, skroll je hp korang sambil duduk duduk tu.





Aurora Italia 10.10 Sale


Korang boleh dapatkan pelbagai jenis barang perhiasan wanita dia Aurora Italia di https://pgmall.my/Aurora-Italia-1. Aurora Italia ada menawarkan Fantastic Sales RM110 OFF untuk setiap pembelian. Yang bestnya tak ada minimum purchase tau. Jom korang yang suka beli accesories wanita tu. Ini lahh masanya.




Cantik cantik semua design ek. Bebetul rambang mata nak pilih nih. 
Dah boleh bagi hint dekat suami tercinta tak?



PG Jewel





Yang mana nak beli emas untuk dihadiahkan kepada yang tersayang, ini kali lahh! Boleh juga ke https://pgmall.my/PG-JewelSuper Sales dari 9 hingga 10 Oktober 2020. Upah emas ni cuma serendah RM10 sahaja. Harga memang direct dari kilang. Yang bestnya PERCUMA penghantaran. Dah boleh start shopping hari ini guys! Ada hadiah misteri untuk 100 pembeli pertama.



PG Gold Museum




Yang mana penggemar gold bar, jom serbu PG Gold Museum. Special Sales bermula hari ini sehingga 11 Oktober 2020. Gold Bar pelbagai design ditawarkan dengan harga berbaloi. Jom ke https://pgmall.my/Gold-Museum.



Proudly Local KBBM


Promosi untuk Proudly Local KBBM berlangsung dari Julai hingga Disember 2020. 

Korang boleh gunakan coupon code:
KBBM20 untuk RM20 OFF dengan setiap pembelian minimum spend RM50
KBBM30 untuk RM30 OFF dengan setiap pembelian minimum spend RM100

Fuhhhh macam macam korang boleh shopping dekat https://pgmall.my/proudly-local-campaign ni. Banyak barang kelengkapan rumah yang boleh korang dapatkan dekat sini. Kalau upload ke social media jangan lupa hashtag #BarangBaikBarangKita okay!



APA TUNGGU LAGI, JOM SHOPPING!!!

Klik je dekat sini >>> https://pgmall.my/home dan signup! Lepas tu dah boleh shopping puas puas.


Boleh layari laman sosial PGMall untuk maklumat lanjut:
Website: www.pgmall.my

#PGMall #PGJewel #Aurora #PGGoldMuseum #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #ByMalaysiansToMalaysians #BarangBaikBarangKita #PGMall4u #FreeShipping #1010sale 

Tiada ulasan:

DISCLAIMER: Comments are welcomed. However, noted that, tasteless and insulting comments may be deleted. Any personal remarks and attacks may be deleted. The same holds true for off-topic comment. Any comments that reek of link spam or marketing messages will be deleted.

I am not responsible for the content in comments other than those made by me, or in blogs, or other online content that I may link to.

Dikuasakan oleh Blogger.