SEGMEN HASRUL HASSAN BANTU TRAFIK BLOG MEROKET

Salam. Okay, Uyul pertama kali nak join segmen Blogger Otai Hasrul Hassan nih.

Memandangkan blog Uyul masih di awang awangan, Uyul memang sangat sangat nak dapatkan trafik yang meroket. Yela, dah kata nak bagi komitmen pada blog kan lepas nih. Kena rajin lah sikit. Sebenarnya, bagus tau kalau join segmen yang dianjurkan oleh blogger blogger otai nih. Suka betul Uyul menyebukkan diri. Dapat masuk dalam list dah bersyukur sangat sangat.

Korang yang nak join, klik banner okay.

Segmen Hasrul Hassan Bantu Trafik Blog Meroket

Saya nak buat satu segmen. Satu segmen yang akan bantu meroketkan trafik blog anda. In Sha Allah, saya berani jamin. setelah anda join segmen dianjurkan oleh saya ini, trafik blog anda akan naik mendadak secara tiba-tiba. Blog anda mungkin akan mencatatkan kenaikan meroket trafik blog yang tak pernah anda dapat sebelum ini.

Saya tahu banyak blog hadapi masalah dari segi trafik. Ada yang trafik blog cuma ratus-ratus je sehari. Ada blog yang setakat 5-10K pageviews (PV) je sehari. Maka, saya nak bantu. 

Segmen "Hasrul Hassan Bantu Trafik Blog Meroket"


Anda nak saya berikan trafik meroket tak untuk blog anda? Kalau mahukan trafik yang tetiba mencanak naik tanpa disangka-sangka, maka saya jemput anda untuk sertai segmen anjuran saya ini.

Caranya cukup mudah.

Syarat Penyertaan

Anda hanya perlu penuhkan syarat-syarat di bawah sahaja, bila syarat dibawah dipenuhi, maka nantikan sahaja magik yang membuatkan trafik blog anda meroket tanpa anda sedari ... :) Saya jamin 100% trafik anda akan naik luar biasa selepas join segmen saya ini.


Orait. Nak join? Penuhi syarat berikut ye...

1. Peserta mesti ada blog.
2. Peserta diwajibkan untuk buat satu post ringkas dengan meletakkan banner segmen ini dalam post berkenaan. Banner tersebut mesti link ke blog/post ini.
3. Dalam post tersebut, sila letakkan satu URL blog post anda yang anda mahukan trafik meroket. 
4. Wajib untuk LIKE page HASRULHASSAN.COM (klik sekarang dan LIKE)
5. Wajib untuk LIKE page BISNES ONLINE TANPA MODAL (klik sekarang dan LIKE)
6. Wajib untuk FOLLOW Instagram HASRUL HASSAN (klik dan FOLLOW)
Selesai anda patuhi syarat di atas, maka sila tinggalkan URL blog post penyertaan anda di ruangan komen di bawah ini. Anda perlu login akaun Facebook atau Google Profile untuk tinggalkan komen dan url blog post anda.

Saya akan senaraikan kesemua peserta segmen yang layak untuk "Hasrul Hassan Bantu Trafik Blog Meroket" dalam satu post khas.
Uyul nak roketkan trafik URL Blogpost:

Jyeahh! Semoga ada rezeki. Amin.

Wohahhhh tak sabar nak tengok hasilnya.


14 ulasan:

  1. all the best uyul..nanti boleh masuk malaysia..hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahahaahaha. Itu laaa kan. Memang target nak balik Malaysia awal sikit. Hehehehe

      Padam
  2. Hai uyul. Good luck :) Semoga trafik blog anda meroket ! :)

    BalasPadam
  3. all the best uyul..safe flight..hahaha

    - Hernee Nazir -

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahhahaha. have a safe flight uyul. gitttttuuuuuww. hahaha

      Padam
  4. Balasan
    1. TQ Lokman. JOm laaaaa join sekali.

      Padam
  5. Salam .. semoga dapat trafik meroket yang dijanjikan ..
    Kalau dapat, nanti jangan lupa kongsi di FB dan tag nama saya ye

    BalasPadam
  6. jyeahhhhh. selamat meroketkan entry kak miaa.

    BalasPadam

DISCLAIMER: Comments are welcomed. However, noted that, tasteless and insulting comments may be deleted. Any personal remarks and attacks may be deleted. The same holds true for off-topic comment. Any comments that reek of link spam or marketing messages will be deleted.

I am not responsible for the content in comments other than those made by me, or in blogs, or other online content that I may link to.

Dikuasakan oleh Blogger.