MUDAHNYA BELI GAS ONLINE SEKITAR LEMBAH KLANG

MUDAHNYA BELI GAS ONLINE SEKITAR LEMBAH KLANG | Wah, sekarang beli gas pun boleh beli melalui online ya. Senang betul ni. Ya lah kan musim musim Covid19 ni kalau boleh elakkan lah keluar rumah untuk tujuan yang tak penting. Selalu kita order food online melalui aplikasi Foodpanda, Grab Food, Halo dan lain lain lagi. Rupanya gas pun boleh beli online melalui applikasi "Beli Gas". Malangnya, Beli Gas cuma available di 123 kawasan sekitar Lembah Klang SAHAJA.

Jom tengok cara beli gas online di aplikasi "Beli Gas"



Next is korang pilih samaada untuk kegunaan di rumah atau untuk perniagaan dan pilih juga berapa kilogram korang perlukan samaada 14kg atau 12kg.




Seterusnya, Delivery Address.
Masukkan segala maklumat penghantaran dalam form yang disediakan.



Next is Select Delivery Date. 
Nyatakan juga schedule penghantaran seperti tertera dalam apps.



Lastly, Order Confirmation.
Tekan Submit atau korang boleh Back to Enter Delivery untuk menukar maklumat penghantaran.


Kelebihan menggunakan aplikasi "Beli Gas"


Dengan aplikasi "Beli Gas", korang jangan risau dengan harga gas yang dijual. Tiada caj tersembunyi mahupun caj tambahan apabila pihak Beli Gas menghantar gas ke rumah korang. Harganya tetap dan sama di seluruh cawangan outlet retail di sekitar Lembah Klang.



Servis penghantaran dengan Beli Gas juga sangat mudah. Korang boleh pickup sendiri atau pun penghantaran terus ke pintu rumah korang. Pilihan di tangan anda. Kalau Uyul baiklah minta dia hantar. Dah alang alang beli online kan?



Harga yang dipaparkan di aplikasi Beli Gas ini juga mengikut harta standard yang telah diwartakan oleh kerajaan untuk gas memasak LPG. Tiada penambahan harga selain daripada harga yang tertera di apps.


Mudah bukan? Apa tunggu lagi?
Download apps Beli Gas di sini >>>  https://play.google.com/store/apps/details?id=my.beligas.delivery sekarang!


Tiada ulasan:

DISCLAIMER: Comments are welcomed. However, noted that, tasteless and insulting comments may be deleted. Any personal remarks and attacks may be deleted. The same holds true for off-topic comment. Any comments that reek of link spam or marketing messages will be deleted.

I am not responsible for the content in comments other than those made by me, or in blogs, or other online content that I may link to.

Dikuasakan oleh Blogger.