#MYCBERSALE DATANG LAGI | JOM BELI TUMASEK PEWTER

#MYCBERSALE DATANG LAGI | JOM BELI TUMASEK PEWTER. Salam. Wahh korang! dah masuk hari ke 2 gais! Korang dah shopping online ke belum nih. Korang tahu tak #MYCYBERSALE nih apa? #MYCYBERSALE adalah jualan dalam talian terbesar di Malaysia. #MYCYBERSALE 2017 menawarkan pelbagai jenis produk yang terpilih untuk mendapatkan tawaran eksklusif yang anda boleh dapatkan semasa jualan ini sahaja! Kalau korang memang pembeli online tegar, korang tak boleh ketinggalan dengan promosi #MYCYBERSALE! 





Untuk pengetahuan korang, #MYCYBERSALE kali ini merupakan tahun yang keempat!! Apa yang Uyul tahu, #MYCYBERSALE kali ini merupakan usaha sama dengan PIKOM!

PIKOM merupakan persatuan yang mewakili industri ICT di Malaysia, mempunyai lebih daripada 1,200 syarikat korporat, dan profesional individu merentasi Peruncit, Pemborong, Multinasional dan komuniti pengguna. Bab E-Commerce PIKOM telah diluluskan pada 21 Julai 2016 oleh Majlis PIKOM untuk mengembangkan penglibatan PIKOM dalam industri e-Perdagangan. Wahhh meriahh!!


Sempena #MYCYBERSALE kali ini, Uyul dah grab satu product dari ShapeeMy. Korang boleh baca entrinya di sini >>>>>>http://www.uyulrosli.com/2017/10/dapatkan-bentuk-badan-ideal-dengan.html. So untuk entri kali ini, Uyul nak fokus satu lagi produk yang korang boleh dapatkan dengan harga berbaloi sempena jualan online terbesar ini. Produk tersebut adalah Accesories daripada Tumasek Pewter!


Perempuan mestilah tak lari dengan accesories kan. Mesti nak melawa dengan bracelet betul tak? Haaa Uyul pun gitu jugakk awak. Jangan tak tahu sempena #MYCYBERSALE 2017, Tumasek Pewter ada keluarkan pelbagai accessories yang best best. Korang boleh dapatkan semua collection dari Tumasek Pewter ini di website mereka. 


This is mine. Cantik kan? Apa lagi pergi order lekas! Setiap pembelian RM200 ke atas percuma penghantaran! Yang best ada diskaun sehingga 50% sepanjang campaign #MYCYBERSALE ini berlangsung.

Untuk maklumat lanjut, korang boleh ke sini. >>>>> https://mycybersale.my

14 ulasan:

  1. cantiklah ukiran pewter tu. tambah batu biru tu memang menarik!

    BalasPadam
  2. Kena bukak website sekarang sebelum offer ni habis

    BalasPadam
  3. Waah menarik ni.. dengar-dengar ada yang diskaun sampai 90%.. perghh

    BalasPadam
  4. cantiknya. Lazada selalu buat offer best2.

    #TheRealBloggerMak

    BalasPadam
  5. sempat jugak rembat sale dr photobook masa sale ni berlangsung, hehe

    BalasPadam
  6. adoi... pengsan nak shopping...

    psssttt terima kasih join Segmen Nak URL Blog #32. Blog anda ada di http://www.mialiana.com/2017/09/senarai-url-blog-32.html

    BalasPadam
  7. assalamualaikum. singgah pagi dari "http://www.mialiana.com/2017/09/senarai-url-blog-32.html"

    #jmbelog ~ i am not blogger i just follower
    https://belogsjm.blogspot.my/2017/10/blogging-dan-kerjaya-anda.html

    BalasPadam
  8. Cantik cantik barang di mycybersale .
    Datang dari AFBdotmy (:

    BalasPadam
  9. dia punya diskaun mmg rare haha..tgh tunggu yg diskaun 100% ni

    BalasPadam
  10. assalamualaikum uyul...jom soping...
    ** Mama Maszull

    BalasPadam

DISCLAIMER: Comments are welcomed. However, noted that, tasteless and insulting comments may be deleted. Any personal remarks and attacks may be deleted. The same holds true for off-topic comment. Any comments that reek of link spam or marketing messages will be deleted.

I am not responsible for the content in comments other than those made by me, or in blogs, or other online content that I may link to.

Dikuasakan oleh Blogger.