DAPATKAN BENTUK BADAN IDEAL DENGAN SEAMLESS TANKEE

DAPATKAN BENTUK BADAN IDEAL DENGAN SEAMLESS TANKEE | Salam. Hai korang apa khabar? Semoga semua sihat hendaknya. Terima kasih sudi singgah blog Uyul. Ya Allah hutang banyak dengan korang semua. Maaf sangat sangat. Kekangan masa sampai nak blogwalking pun tak sempat. Haaaa tuh belum lagi tak sempat nak masuk gym. Korang tahu tak berat Uyul tak reti nak turun dah. Madah nak naikk sokmo. Makan nasi ke tak makan nasi ke, ehhh makin gemok ada lah. Sebenarnya Uyul baru cuba satu produk dari Shapee Malaysia, iaitu Seamless Tankee. Yes! korang boleh dapatkan bentuk badan ideal dengan Seamless Tankee nih weyh.





Seamless Tankee nih tidak seperti bengkung lain yang berada di pasaran. Ianya direka khas untuk mengecilkan bahagian tubuh badan dengan lebih efisien dan efektif. Material Seamless Tank ini adalah dari elastrone & spandex, sangat nyaman digunakan dan boleh dipakai secara kasual ataupun sebagai inner harian. Seamless Tank ini membantu membentuk pinggang dan secara tak langsung memantapkan payudara kita. Apa yang bestnya, material Seamless Tank ini tidak berbulu seperti kebanyakan bengkung dan boleh digunakan setiap hari tanpa was was. Jom kita tengok apa kelebihan Seamless Tank nih.




KELEBIHAN SEAMLESS TANKEE


Antara kelebihan Seamless Tankee adalah:
1. Sangat selesa dipakai
Seamless Tankee direka daripada  oleh nilon & spandeks berkualiti tinggi yang mampu mengembangkan sehingga 600% dan kembali ke asal tanpa kehilangan keutuhannya.
2. Boleh dipakai untuk tempoh masa panjang
Seamless Tankee sangat sangat digalakkan untuk dipakai 5 ke 8 jam sehari. Korang boleh gunakan tanpa was was.
3. Seamless design.
Direka dengan rekaaan seamless, korang pakai pun macam tak pakai. Memang lembut betul dan sangat selesa untuk dipakai.
4. Menggunakan rekaan Japan 3D micro-massage technology.
Ia direka untuk sentiasa memijat mikro zon sasaran anda dan menghasilkan haba untuk meningkatkan peredaran darah dan metabolisme anda untuk membakar setiap lemak di tubuh badan anda.

SEAMLESS TANKEE BANTU ANDA DAPATKAN BENTUK BADAN IDEAL


Seamless Tankee sangat sangat membantu korang untuk dapatkan bentuk badan yang ideal. Jangan tak tahu, penggunaan Seamless Tankee secara konsisten dapat menyokong tulang belakang badan kita. Korang boleh gunakan Seamless Tankee semasa melakukan senaman di gym jugak. Boleh pakai untuk kasual paling best.

WEARING GUIDE UNTUK YANG NAK CUBA SEAMLESS TANKEE


Korang boleh dapatkan saiz yang berpadanan dengan saiz korang berpandukan gambar di atas. Uyul amik saiz L. Fuhh memang fit gila badan weyh. Masa tuh terfikir macam mana nak pakai nih. Ohhh lepas tengok tutorial, kena pakai dari kaki bukan dari kepala. Barulah betul cara pakai tuh. Haishhhh. Tak sabarlah nak dapatkan bentuk badan macam kerengga hahahaa.


DAPATKAN SEAMLESS TANKEE SEMPENA MYCYBERSALE!

Sempena #MYCYBERSALE yang akan berlangsung dari 9 hingga 13 Oktober, setiap pembelian dari Shapee akan dapat Free shipping + bundle promotion. Korang boleh layari lama web www.theshapee.com atau Instagram @shapeemy untuk maklumat lanjut.


#MYCYBERSALE adalah jualan dalam talian terbesar di Malaysia. #MYCYBERSALE 2017 menawarkan pelbagai jenis produk yang terpilih untuk mendapatkan tawaran eksklusif yang anda boleh dapatkan semasa jualan ini sahaja! Kalau korang memang pembeli online tegar, korang tak boleh ketinggalan dengan promosi #MYCYBERSALE! Untuk pengetahuan korang, #MYCYBERSALE kali ini merupakan tahun keempat!! Apa yang Uyul tahu, #MYCYBERSALE kali ini merupakan usaha sama dengan PIKOM!


Kalau korang nak tahu, PIKOM adalah persatuan yang mewakili industri ICT di Malaysia, mempunyai lebih daripada 1,200 syarikat korporat, dan profesional individu merentasi Peruncit, Pemborong, Multinasional dan komuniti pengguna. Bab E-Commerce PIKOM telah diluluskan pada 21 Julai 2016 oleh Majlis PIKOM untuk mengembangkan penglibatan PIKOM dalam industri e-Perdagangan. Wahhh meriahh!!

Apa lagi, gunakan sebaik baiknya 5 hari ini untuk shopping online yang berbaloi baloi! Ehh Uyul nak shopping barang lain pulakk lahh!

Untuk maklumat lanjut, korang boleh ke sini. >>>>> https://mycybersale.my

14 ulasan:

  1. wow...dah lah cantik..slim la uyul lepas ni..saham meningkat 200%

    BalasPadam
  2. tq for sharing kak..rabia ni dah semakin gemuk.hehe

    BalasPadam
  3. Mesti boleh setelkan masalah gelebeh kat badan juga kan

    BalasPadam
  4. mcm best juga tankee ni ...
    bila lah mrs pip nak turun berat badan ni eh?
    hurmmmm....

    BalasPadam
  5. Berita baik buat wanita utk bentuk badan yg ideal :)

    BalasPadam
  6. menarik boleh slim lepas ni kalau ada benda ni

    BalasPadam
  7. okay jimat bra nih...hehe

    BalasPadam
  8. bestnya dapat shape body yang cantik kan lepas pakai

    BalasPadam
  9. menarik! best ni boleh dapatkan bentuk badan yg ideal

    BalasPadam
  10. Hahaha. naampak sendat sikit. tp selesa tak?

    #TheRealBloggerMak

    BalasPadam
  11. Boleh cuba pakai ini .
    Datang dari AFBdotmy (:

    BalasPadam
  12. assalamualaikum uyul...fuyoooo bestnya body slim kn...
    ** Mama Maszull

    BalasPadam

DISCLAIMER: Comments are welcomed. However, noted that, tasteless and insulting comments may be deleted. Any personal remarks and attacks may be deleted. The same holds true for off-topic comment. Any comments that reek of link spam or marketing messages will be deleted.

I am not responsible for the content in comments other than those made by me, or in blogs, or other online content that I may link to.

Dikuasakan oleh Blogger.