ROSE FACE SERUM ZEETA | CARA HILANGKAN BEKAS JERAWAT DENGAN CEPAT DAN SELAMAT

ROSE FACE SERUM ZEETA | CARA HILANGKAN BEKAS JERAWAT DENGAN CEPAT DAN SELAMAT. Salam. Nightmare rasanya bila Miss J bersepah sepah dekat muka kan? Bertambah nightmare bila kesan jerawat tuh bagaikan tak nak hilang dan akhirnya meninggalkan parut. Haishhhh. Parut jerawat nih bahaya dia satu lah bagi gadis yang suka bermekap macam Uyul nih, punya lah rasa muka tuh kelabu yakmatt bila mekap. But dont worry, Uyul dah dapat cara hilangkan bekas jerawat dengan cepat dan selamat, boleh gunakan tanpa was was okay.




ROSE FACE SERUM ZEETA
Apa yang Uyul tahu, bunga ros sememangnya mengandungi khasiat tersendiri untuk kecantikan kulit wajah. Tapi ye lah kan, bukan mudah sebenarnya nak proses sendiri bunga ros untuk dijadikan serum. Ianya melalui banyak fasa nak nak kita kena Cara paling mudah ialah dengan menggunakan Rose Face Serum Zeeta.

Rose Face Serum muka ini berasaskan Rose Organik No.1 di Malaysia yang menggunakan kaedah semburan untuk menghilangkan jeragat dan parut jerawat seawal 14 hari. Serum muka ini tidak melekit dan sangat sejuk apabila disapu di muka. Kandungan serum ini terhasil daripada 100% bunga Rose Organik dan Rose Merah. 

Apa yang menarik, ianya digunakan dengan hanya spray ke muka. Berbeza dengan serum yang terdapat dipasaran. Ianya diperbaharui dengan formulasi baru iaitu mudah meresap ke dalam kulit dengan teknologi 30,000 iu dalam Vitamin E Oil. Hasil teknologi ini juga memberikan kesan positif kepada kulit muka dengan selamat dan cepat.



KELEBIHAN ROSE FACE SERUM
  • Mengandungi Vitamin E,Vitamin C, Omega 3 dan Omega 6 yang sangat penting untuk melindungi kulit dari kesan panas cahaya matahari.
  • Semburan yang halus untuk serapan maksimun,menyamai teknologi nano.
  • Mengandungi Vitamin E 30,000 iu yang baik untuk kulit.
  • Serum semburan NO.1 tidak meleleh dan tidak melekit.
  • Parut jeragat hilang seawal 7 hari.



4 NUTRISI HEBAT ROSE FACE SERUM

Vitamin E
– Antara fungsi Vitamin E adalah untuk menghalang kotoran dari udara masuk ke wajah kita. Vitamin E berfungsi sebagai anti oxidant yang baik dan yang seronoknya Rose Face Serum ini boleh melambatkan proses penuaan pada kulit. Haaaa, sebab itu lah antara rahsia untuk kelihatan muda, spray kan sahaja Rose Face Serum.

Vitamin C
– Jika Vitamin E kaya dengan antioxidant, Vitamin C pula berperanan mengaktifkan sel kulit muka untuk menghasilkan collagen, molekul penting utk kulit yg sihat. Samada kita makan atau kita sapu pada kulit, ianya memang kan dapat merangsang kulit untuk menghasilkan collagen. Apa yang menarik, Vitamin C ini sangat diperlukam sebab dia yang akan merawat Ultraviolet (UV). Kalau korang nak tahu, UV nih lah yang akan rosakkan kulit muka, nama dia Photodamage. Dengan Rose Face Serum, korang spray sahaja di wajah dan biarkan kulit secara semulajadi hasilkan collagen tersebut.

Omega 3
– Kulit manusia sememangnya memerlukan Fatty Acid seperti Omega 3 untuk mengekalkan kelembapan wajah, menormalkan pengeluaran minyak dan untuk maintain keanjalan kulit wajah kita. Omega 3 dalam minyak ikan yg kita makan, akan pergi ke liver, di proses dan akan ke kulit utk fungsi yg sama. Omega 3 yg kita sapu kat kulit akan pergi ke kulit dgn lebih cepat. Sama seperti khasiat Vitamin C, Omega 3 sangat penting untuk melindungi kulit dari Photodamahe dan kesan sunburn. Kesan sunburn ni dipanggil “inflammatory skin response”. Alaaa lebih kurang macam kesan kulit macama kena minyak panas tuh.

Omega 6
– Kalau korang nak tahu Omega 6 kaya dengan linoleic acid. Ianya lebih ringan dan nipis rasa minyaknya. Peranan Omega 6 adalah untuk menyuburkan kulit tapi dalam masa yang sama tak rasa berat berminyak. Ianya tujuannya utk mengekalkan fungsi kulit sebagai pelindung muka kita dan mengurangkan sel kulit dari mengelupas. Orang yang ada masalah jerawat nih, dia kurang linoleic acid, tu yg muka dia kurang keupayaan “melindungi” dan kulit jadi senang di serang bahaya dari UV dan toxic udara.

Sebab tu, Rose Face Serum sememangnya di fomula untuk ada 4 benda yang Uyul explain kat atas nih. Haaa bila spray dekat muka umpama kita menggunakan teknologi sama dengan nano, serum tu tak akan meleleh, dia cantik je kat muka, slowly meresap. Paling penting tak melekit.


CARA PENGGUNAAN ROSE FACE SERUM 


Cara penggunaan Rose Face Serum nih, korang cuma perlu semburkan ke wajah dua kali sehari iaitu pagi dan malam. Dan kalau nak dapat effect glowing pada mekap, semburkan sebagai setting spray sebelum dan selepas mekap. perghh baru lahh boleh dapat mekap tahan lebih lama.




Untuk dapatkan mekap yang flawless macam Uyul nih, sememangnyaaa perlu penjagaan kulit diperingkat awal. Tak kisah pun apa jenis skincare korang nak guna, tapi kulit yang sihat akan menghasilkan mekap yang cun macam nih. Kahkahkahhh menyempat promot muka sendiri ye Uyul. Ya ampun! So kalau korang rasa skincare yang korang gunakan sekarang tak dapat nak hilangkan parut jerawat mahupun jeragat, jom lah ramai ramai bertukar ke Rose Face Serum! Parut hilang, mekap flawless, cik abang setia!





HARGA ROSE FACE SERUM
Sebotol RM50 sahaja tidak termasuk postage. Ianya tahan selama 2 bulan bergantung kepada kekerapan pengguna. Wahh takde lah mahal sangat pun untuk dapatkan kulit yang cantik.


DAPATKAN ROSE FACE SERUM SEKARANG!

Facebook page: Zeeta Pakar Mawar
Instagram: @zeetaofficial
Whatsapp untuk order: 019-2209069




Keyword:

22 ulasan:

  1. cutenya botol serum tu..cute lagi tuan tanah
    JanjiKita

    BalasPadam
  2. All the best Uyul, Iday join jugak blogger contest tu. Hehehe

    http://www.sayaiday.com/2017/08/rose-face-serum-zeeta-cara-hilangkan.html

    BalasPadam
  3. wahhhh zeeta keluarkan serum baru lagik ke..

    BalasPadam
  4. Wahh... Nak cari laa.. harga mampu beli

    BalasPadam
  5. Pasti ramai yg suka ni sbb reputasi Zeeta ni mmg boleh tahan hebatnya.

    BalasPadam
  6. Patut lah makin berseri dan flawless. Confirm mr F terus setia. :)

    BalasPadam
  7. makin cun la uyul lepas ni..

    BalasPadam
  8. All the best... Tertarik dengan serum ni sbb sng nak apply... Harga pun tak de mahal mana kan..

    BalasPadam
  9. wah..macam best je serum ni uyul..patutlah flawless

    BalasPadam
  10. sukan pakai serum, boleh try jugak yg ini

    BalasPadam
  11. Bestnya serum ni 😘😘

    BalasPadam
  12. Joint jugak..Good luck too Uyul.. ;)

    BalasPadam
  13. nampak gaya ramai yg suka serum ni..

    BalasPadam
  14. Hebat penulisannya :) .. Good luck

    BalasPadam
  15. #jomcantik

    http://www.azhafizah.com/2017/09/rose-face-serum-zeeta-hilangkan-parut.html

    BalasPadam
  16. assalamualaikum uyul...rasa nak cuba jer serum produk zeta ni...
    ** Mama Maszull

    BalasPadam
  17. Produk Rose Face Serum Zeeta terbaik bnyak manfaatnya 😃

    BalasPadam
  18. Menarik dengan serum mudah ni... Harga pun mampu milik...

    BalasPadam

DISCLAIMER: Comments are welcomed. However, noted that, tasteless and insulting comments may be deleted. Any personal remarks and attacks may be deleted. The same holds true for off-topic comment. Any comments that reek of link spam or marketing messages will be deleted.

I am not responsible for the content in comments other than those made by me, or in blogs, or other online content that I may link to.

Dikuasakan oleh Blogger.