TRIANGULATE. TRIANGULATE. TRIANGULATE.



Triangulate? Kejadah ape doe. Well, aku nih benda lawo pada mata aku, semua aku nampak cantik. No wonder lah kan sebab aku bukan jenis manusia yang shopping dua tiga hari untuk cari sepasang dress. Sebab dah nampak cantik pada mata aku, terus aku sapu. Dalam erti kata lain, aku tak CEREWET lah.  

Back to topic. Apa itu Triangulate? Bergaduh doe aku dengan en.Merah. Aku jumpa Triangulate nih dekat  ---> IG Dribblack. So aku pun mintak lah en.Merah buatkan Dribblack nih. Mati mati lah kan, aku asek sebut DribblackDribblackDribblack. 

Terus en.Merah kata, BUKANLAH! INI TRIANGULATE! DRIBBLACK TUH OWNER IG TUH! Okefoine dah termalu. 


Patutlah kan, en.Merah balas chat Line aku lambat. 
Kadang tuh dua tiga kali haaa aku chat baru berbalas. 
Rupa rupanya. 
Haaaa ini haaa kojer dia.

Kantoi masa aku skodeng IG dia lah nih.
Ohhh TERHARUNYAAA kite!





So amacam? Amatur buat. Memang tak cukup halus lah kan. So, aku pun bagi lah kata semangat sikit kan. Then dia buat lah lagi kan. Dia buat gambar aku lak tuh. Terharu doe! Ye lar dia try buat sampai pandai guna gambar aku tau. Berani lah dia guna gambar perempuan lain. Jeles aku nanti tau. Hamboi kau Uyul. Hahaha.

Meh aku bagi korang tengok mana Triangulate yang dia dah siapkan.



Nih gambar time Diploma nih. 
Aku ingat lagi.
Nih masa Part 3 kot.
Rasanya time nih snap gune iPod jer.

Lawoooonya Triangulate nih hoi!!



\

Gambar nih aku tak tahu bila pulak en.Merah snap.
Handsome pulakk aihh aku nengok
Dah jadi Wallpaper iPhone pungg.

See.


Haaa TERHARU TAK en.Merah ku sayang?
Choiii!




Haaa nih pulak gambau baru snap petang tadi masa nak keluar dengan Omak Den.
Macam menawan tantikkk je kan.
Oke perasan!


Well. Ini pun dah cukup membanggakan aku dah tau.
Rasa macam en.Merah nih anugerah Tuhan paling indah dalam hidup aku.
Mintak jela buat ape pun.
Kalau memang dah bidang dia, memang boleh je dia buat.

Last aku skodeng Dropbox, en.Merah ada save file ni dalam Dropbox kitorang.
Yang nih macam tak siap lagi jerkk.
Dia buat iPod rasanya.



Hamekk kau.
Adobe Illustrator dia guna haaa.
Thumbupss sayang!
I know you can do it.

Kalau rasa bidang nih boleh bawak dia pergi jauh, aku dengan berbesar hati akan sokong apa jua bidang yang dia nak ceburi.

In Shaa Allah lepas Degree nanti memang aku nak bukak business printing.
And this will be one of our business. 
In Shaa Allah. Amin.

Oke lah. 
Dah jam 4:18 am yayyy dah nak pagi!
Kejap lagi nak siapkan sarapan pagi Dekbil dengan Adik.
Nanti aku update entry lain oke.

Nunyte peeps!


Yang TERHARU SANGAT,
BamBam Awak, Faizi Redza hoi.



Tiada ulasan:

DISCLAIMER: Comments are welcomed. However, noted that, tasteless and insulting comments may be deleted. Any personal remarks and attacks may be deleted. The same holds true for off-topic comment. Any comments that reek of link spam or marketing messages will be deleted.

I am not responsible for the content in comments other than those made by me, or in blogs, or other online content that I may link to.

Dikuasakan oleh Blogger.