PLAYLAND MARRYBROWN PERTAMA DI HOSPITAL SULTAN ISMAIL

PLAYLAND MARRYBROWN PERTAMA DI HSI | Salam. Pada 10 Oktober yang lepas, Uyul berpeluang menghadiri majlis penyerahan MB Playland di Hospital Sultan Ismail, Johor Bahru, Johor. 


Rantaian makanan segera yang pertama dan terbesar di Malaysia, Marrybrown dengan bangganya mengumumkan kerjasama pertama mereka dengan Hospital Sultan Ismail, Johor Bahru dengan pembukaan dan penyerahan MB Playland, kawasan permainan kanak-kanak yang disokong sepenuhnya oleh Marrybrown untuk Hospital Sultan Ismail.


MB Playland juga merupakan inisiatif yang disasarkan untuk menyediakan kanak-kanak dengan permainan penuh keseronokan yang akan memberi kesan positif terhadap kesejahteraan mereka dan pada masa yang sama, menjana getaran positif dalam persekitaran hospital.

MB Playland menandakan permulaan yang penting dalam inisiatif CSR Marrybrown di bawah payung Marrybrown Charities Assocation. Bertekad untuk membantu mencipta masa depan yang lebih baik untuk rakyat Malaysia, Perkongsian Marrybrown yang dimulakan dengan Marrybrown Charities Assocation dengan tujuan untuk memberi bantuan dan sokongan kepada kanak-kanak yang kurang bernasib baik, ibu-ibu dan orang tua melalui pelbagai acara kebajikan.


Pengerusi Asosiasi Badan Amal Marrybrown, Dato 'Lawrence Liew berkata bahawa mereka sentiasa menyertai pelbagai kegiatan amal sejak permulaan perniagaan mereka bermula kerana dia sentiasa percaya dalam memberi kembali kepada masyarakat.

"Kami sangat berbangga untuk bekerjasama dengan Hospital Sultan Ismail ketika kami membuka MB Playland di sini di Johor Bahru. Marrybrown menyasarkan untuk meningkatkan pemikiran positif dan keyakinan anak melalui MB Playland, yang berfungsi sebagai gangguan yang sesuai terutamanya untuk pesakit muda yang datang untuk rawatan Terdapat keperluan untuk kanak-kanak bermain dan bersenang-senang walaupun menunggu rawatan perubatan dan Hospital Sultan Ismail terbukti mempunyai ruang yang sempurna untuk membangun kawasan bermain di premisnya," kata Dato 'Lawrence.


Berfokus pada peningkatan kehidupan anak-anak yang kurang bernasib baik, ibu tunggal dan warga emas, Marrybrown berhasrat untuk membangunkan taraf hidup dan kualiti hidup dengan menyediakan pendidikan dan kebajikan yang tepat - menyumbang kepada keharmonian sosial dan keamanan.

"Membantu orang-orang yang memerlukan bukan sahaja memberi sumbangan atau wang, tetapi juga memahami latar belakang yang mereka datang dan tetap mendukung mereka dengan cara yang sedikit. Ia sentiasa menjadi keutamaan kami untuk meletakkan orang pertama, sama ada pekerja, pelanggan atau komuniti, adalah satu penghormatan untuk bekerjasama dengan Hospital Sultan Ismail dalam usaha untuk memperkasakan komuniti dan kami berharap melalui perkongsian ini, kita boleh memperluaskan sokongan kami dalam banyak cara lain," tambah Dato 'Lawrence.



Selepas MB Playland, Persatuan Amal Marrybrown akan memberi tumpuan kepada penggalangan dana dengan menganjurkan acara kebajikan dan aktiviti dengan melibatkan orang ramai untuk menjadi sebahagian daripada CSR mereka. Di samping itu, Marrybrown juga akan meletakkan kotak sumbangan masing-masing di mana setiap orang boleh menyumbang kepada masyarakat dan membuat perbezaan.

Sejak pembukaan outlet pertama pada 1981, Marrybrown telah berkembang secara tempatan dan luar negara sebagai rantaian makanan cepat saji pertama dan terbesar di Malaysia dengan lebih daripada 500 lokasi di 16 negara. Sebagai jenama bangsawan Malaysia, Marrybrown sentiasa berkomited untuk memberikan kembali kepada masyarakat dengan pelbagai program di bawah payung Persatuan Amal Marrybrown, dengan memberi tumpuan kepada menyediakan kanak-kanak yang kurang bernasib baik, ibu tunggal dan warga emas.



Untuk maklumat lanjut mengenai Marrybrown, sila lawati:

Instagram: Marrybrownmy
Youtube: MarrybrownTV











Tiada ulasan:

DISCLAIMER: Comments are welcomed. However, noted that, tasteless and insulting comments may be deleted. Any personal remarks and attacks may be deleted. The same holds true for off-topic comment. Any comments that reek of link spam or marketing messages will be deleted.

I am not responsible for the content in comments other than those made by me, or in blogs, or other online content that I may link to.

Dikuasakan oleh Blogger.