JULAI 2019 PROMO | MEDITERRANEAN BUFFET @ RENAISSANCE JB

JULAI 2019 PROMO | MEDITERRANEAN BUFFET @ RENAISSANCE JB | Salam. Promosi untuk bulan Julai 2019 setiap hari Jumaat dan Sabtu, Executive Chef Arnold Miranda dan pasukannya di Renaissance Johor Bahru Hotel menawarkan pelbagai makanan Mediterranean untuk makan malam bufet di Cafe BLD.





Masakan Mediterranean berasal dari negara-negara bersebelahan dengan Laut Mediterranean, terutama Greece, selatan Itali dan Sapain. Para tetamu akan dapat menikmati masakan Mediterranean yang berbeza seperti Spanish Pilaf, pelbagai jenis Kebab, Greek Salad, Daging Grilled atau Roasted, pelbagai Tapas, Anti Pasti, Pizza Mediterranean & Spagetti serta masakan Perancis, duk Cassoulet. Tidak lupa Artisan Roti dengan godaan pencuci mulut manis yang akan membuat para tetamu merasa berada di pantai Mediterania!


Beef Streaky Pizza & Vege Pizza



Seafood Paella



Salmon Capers Cream



Vege Raratouille




Duck Coufit Cassoulet



Roasted Potato



Pasta



Potato Masala



Naan Bread


Chicken Tandoori


Untuk tempahan atau pertanyaan, sila hubungi 07-3813322 atau e-mel di partheeban.sundaramurthy@renaissancehotels.com atau WhatsApp Business di 07-7713327. Log masuk ke https://bit.ly/TableAppCafeBLD untuk tempahan atas talian.

6 ulasan:

  1. Sedap je tgk semua ni..

    BalasPadam
  2. nampak sedap2 makanan kat situ uyull..

    BalasPadam
  3. Sedapnyaaaa lahai semuanya...
    Kalau Sis ko dah serang chili crab dia dah ...

    BalasPadam
  4. Tengok gambar pun da terliur 🤤🤤

    BalasPadam
  5. cantikkkk video! edit pakai apa tuuuu

    BalasPadam

DISCLAIMER: Comments are welcomed. However, noted that, tasteless and insulting comments may be deleted. Any personal remarks and attacks may be deleted. The same holds true for off-topic comment. Any comments that reek of link spam or marketing messages will be deleted.

I am not responsible for the content in comments other than those made by me, or in blogs, or other online content that I may link to.

Dikuasakan oleh Blogger.